4 March 2011

Like...?


Aku geram & marah. Tapi aku ndak tau macam mana mau luah or express ni marah. Writing put my raging temper down to the minimal level.

ugh ugh ugh

This might be karma untuk apa aku buat before ni. Secara sedar or ndak. Biarlah, bumi ni bulat. Berpusing atas paksi. Ada masa kau di atas, ada masa kau di bawah. Selagi aku sedar riak itu sikap si Laknat suka...jadi aku akan shut mulut aku seketat mungkin. Biarlah aku telan yang tajam & busuk itu dari aku dapat murka Allah.

Lepas marah sama dinding lagi bagus...sebab sah tau dinding tu dinding. Kalau lepas marah sama orang yang serupa dinding...harus lagi hati panas membara terbakar.

Allah itu Maha Adil. Ini cuma secebis dugaan, kecil lagi dari biji saga nan merah tu. Aku redha. Bukan biar kepala dipijak or dibuat toy semata...tapi aku serah sama Allah untuk mentadbir. Not my call to do revenge nor jatuhkan hukuman.

Benar...I am bloody mad.