13 November 2011

Aishiteru!

Alhamdulillah Allah permudahkan segalanya. Was in serious battle with AA web booking since early this morning...continued in the afternoon...and lasted till evening. Got fed up with the endless error displayed on screen, I decided to holler their call centre. The lady who answered my phone was being super nice & helpful, immediately melted my raging anger. Ndak kehabisan tu kepala angin, kan.

She assisted me from the very beginning...till I hit the "Submit" tab for payment. Kami bekerjasama dengan sangat sweet sekali! And that lady membantu with such nice voice, friendly; langsung tiada tanda bosan melayan or geram sama aku yang kadang bingai ndak kena masa ni. 

Settled the task assigned to me by Lisa. And now, waiting time. Lisa has done her part already. And so did the rest of the ladies. Harus dupdap ndak kesabaran. I seriously have to stop myself from buying things I could literally get there. In much more cheaper price. 

For now, what I need to be in my backpack have been finalized. Yeah, u heard me right. Aku memang sangat poyo semangkit. Still have 2 months before the jalan2 but already I have them all listed down. Talking about being particular? Yes, Yours Truly is one of those freaky detailed person. Pathetic isn't it.

Biarlah yang penting I am comfy with the way I handle myself. Ndak da kasi susah orang pun kan. Ndak da tumpang luggage or nama siapa2 pun. Ndak da minta duit ehsan siapa2 pun. Ok, stop the drama!

Mari humming lagu favourite gue ini. Ya, cousin terchenta siapa lagi kalau bukan si Ezza mesti lompat terkejut beruk bila dia tau aku ada suka lagu baru. Like; hello! Gue pun ada selera ama musik ok. Walau aku tau lagu ni sudah macam bangas di telinga kamurang, aku pedulik hapa. Ndak ku kesah janji aku bilang aku suka. Sekian, titik.


Walau raga kita terpisah jauh...namun hati kita selalu dekat:
bila kau rindu, pejamkan matamu
dan rasakan...aku!

Gula habis statement kalau ada chentahati murah hati mengasi. *muntah hijau*

eryantierdabdulkarim

4 comments:

in THE name OF the WHO said...

OMG!!!!
Punya bangas sd ni lagu..
wakakakaak
nephew sa sm niece sa punya favorite okayyyyyy....

btw, good luck packing!
pastikan sansut cukup utk penggunaan harian sblm date "melensong"
hahahahaah

Unknown said...

Wakakak as if u don't knw me. Last year punya lagu pun baru2 sy bole minat ah. LOLLLLL!!!

Sansut sy beli yg pakai-dan-buang. Lagi comel gitu so xpening2 fikir. Tapi ada jg la bawa yg ori punya. Ori? Erk apa mksd PDB xori ka. LOL

in THE name OF the WHO said...

hahah
PDB ko yg recycle-able kan
hahahah

Unknown said...

Ada ko pernah rasa makan selipar Jipun ka??? Again...do I know u?