10 September 2012

Edisi: PenenangS Jiwa

Assalamualaikum. Annyeong.

Memang bedmate paling loyal...paling bikin panas juga. Selalu trip macam dia ada share beli katil & bantal. Selalu lupa diri kalau tiba2 sugar rush melanda sistem di tengah malam. Habis katil jadi playground, dengan aku sekali dia bantai injak. Kadang aku dikasi jadi tugu berlindung dari 'musuh'. Sian lah nasib bila segala perut & muka aku diinjak sukati jiwa nya.
Kalau aku lambat tidur, dia ni antara paling ndak diam membebel bawa tidur. Tapi kalau aku mau tidur awal, dia pula belum ngantuk...siap lah segala muka tangan kaki aku digigit & dijilat. Datang angin ndak baik memang aku halau keluar bilik. Tapi hmm ndak kan tahan lama sebab kesian aku dengar tangisan syahdu dia di luar pintu. Lagi haru bila dia panggil aku dari luar tingkap, macam mengasi dengar orang yang dia didera stay luar. Adeh.

Memang penenang jiwa kusut. Even sometimes jadi tukang tambah serabut otak, aku tetap sayang diorang. 
eryantierdabdulkarim

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: