15 July 2011

Sesi MintaPendapat

Sesi curhat bersama si Mommy ZaZa sebentar tadi.
Ok bukan curhat tapi more to sesi minta pendapat.
Macam lama kami ndak buat sesi gitu.

Dulu masa dia di Kolumpur, segala benda kami share.
Diskusikan.
Dia ini jenis yang bercakap lurus, tiada tahu erti traffic light.
Apa dia rasa aku perlu dengar & tahu, harus semua dia muntahkan.
Hati tercalar belakang kira janji aku faham apa dia cuba sampaikan.

Aku?
Langsung ndak terkesan dengan calar & luka itu.
Kerana aku tahu niat si kawan.

Sesi itu terjadi lagi.
Seperti di masa lalu...dia masih berbisa.
Walau barisan ayat Marcell mematahkan tulang belulang aku.
Please, sila delete feeling kau itu ya.

Terima kasih teman atas masa tadi.
Perlu semua itu aku bakar.
Usah diambil pusing.

eryantierdabdulkarim

2 comments:

Daddy + Mummy said...

masih terngiang2 kelunakan & kelembutan suara pak marcell di telingaku ni...

ok bah ko pok..jgn diambil pusing..dia syok sendiri baituh..dia pk dia sepa ko mo kepikiran terus pasal dia?? Marcell apa??

(panas la hatinya ni membaca :P)

Unknown said...

Mati2 aku ingat ko terngiang kelunakan & kelembutan suara aku. Hahaha!!!

Mmg malas diambil pusing. Macam ko cakap tadi kan...apa dia itu Marcell? Erk, panas hati aku memang. LOL