1 June 2012

Edisi: Serius Poyo!

Assalamualaikum. Annyeong!

Last Thursday, sempena cuti Kaamatan...kami buat bbq picnic by the beach with the family & para pekerja aku yang super keras kepala dedikasi. Once in a while, spending time together with them adalah best. Motif adalah untuk mengeratkan silaturahim. Time macam ni 'Topeng Singa' aku kena simpan dalam stor.

Semangkit pekerja aku bila dengar ada acara macam ni time cuti. They were already at the park as early as 630am. Alasan kunun mau chop tempat berteduh. Lantak lah kan, janji time tu aku masih lena diulit intan. Preparation semua diorang yang atur. Nasib lah kerja di cafe, jadi semua barang pun pinjam dari cafe. Utensils, tong air, tong nasi etc...imported from D'Pustaka. Memang paling smart!


 Geng Tukang BakarS.
 The Mabul Bro went back for a week...
 The youngest bro...tapi harus lah kan aku maintain paling cute in size. 
Some of my workers. Muka2 bikin pening aku almost every day yang hangus sebab mandi laut di tengah hari buta.
Sister cousins. Uly & Nia; whom I barely meet these days. Both busy study...*kunun*. Tapi paling trip busy of course lah aku!

Anyways, it's June already! Another 10 days to go. I can't help but to get extra excited. And extra worry, too. Still NOT done with my packing. I need to do some 'shopping' at Angah's & Ezza's closets next week. Simply because I couldn't find decent interesting clothes from my wardrobe anymore. Regardless how many times I ransacked that little space in my room. Tetap hasil nan ado! Sila tahu, I have purposely sustained my nafsu shopping ever since I got back from Hanguk.

Semata2 ndak mahu berlapar & ternganga menyesal during my solo trip next week. Jamkkanman...did I just typed next week? Omo omo...lagilah aku berpeluh!!! Fuh, serius poyo!

eryantierdabdulkarim

2 comments:

Malicious Mind said...

lamanya aku nda pergi picnic macam ni. awal jua pekerja2 d'pustaka tu super semangat ok

Unknown said...

Dulu2 rajin berpiknik...skg ni malas, sbb takut sun burn & paling penting jarang ada free time. Ko tgk kan poyo.

Haha pekerja2 aku klu bab2 gni dorg mmg semangkit...