13 January 2012

Buang Tabiat: Edisi I (0.5)

Dear Shahi-Dot!

Sebab aku dah tercakap nak blog guna bahasa kau senang nak faham...so aku rasa perlu untuk aku tunaikan. Tapi NOT for this entry kot sebab sekarang ni aku takde citer nak digebangkan.

Serius beb, aku dah lama kot tak menulis guna slang ni. Nak bercakap live pun aku rasa kau perasan kan...lidah dah berbelit. Bunyi pun memang dah Sabah habis. Ngeh~ Sila lah tahu slang aku dah ke laut. Ala sure ko tau sebab everytime borak on the phone kau selalu perli slang aku dah out of tune. Hampas, tau tak.

Nanti dah ada benda aku nak citer, aku roger kau. Love u beb! Take care & be good. Kim salam isi perut. Gah!!

eryantierdabdulkarim
lotsalove!

2 comments:

Ernie Khairina said...

eyy kiut tuh layout sms...ko download ka apa

Unknown said...

2x suda ko ckp ni mandak. Hahaha. Yg font sy dload, tp tu layout mmg dlm options dia tu.