SuperTapaki 2008-2011

Sharing my travel experience(s) with u people...and also for my future reference(s). Insha Allah.

2011

Indonesia - Bali with Bunda

Day 5: Garuda Wisnu Kencana (GWK) Park
Day 4: Goa Gajah & Lake Bratan
Day 3: Tanah Lot
Day 2: Kintamani & Tirta Empul, Tapak Siring
Day 2: Kuta Town & Kebun Binatang, Bali
Day 1: Kecak Dance at Obyek Wisata Budaya SAHADEWA

2010

Indonesia - Bali 

Day 3: Goa Gajah, Kintamani & Ubud Market
Day 2: Pura Ulun Danu, Lake Bratan & Tanah Lot
Day 1: Dinner at Jimbaran Seafood

2008

Indonesia - Bandung

Day 2: Kampung Daun Cafe & Foot Reflexology, Bandung
Day 2: Tangkuban Perahu & Pasar Baru
Day 1: Dinner at Paris Van Java, Bandung


6 hollered!:

Jari Manis said...

Bie dah berjaya create TAB MENU hikss..bijak anak murid tekgu nih

BIBIE KARIM said...

Cikgu mengajar penuh dedikasi tu yang cepat je faham.

DJ said...

wahhh aku yang tanya, aku gak tak mula buat lagikk...hahaha ampun cikgu...nanti anak murid buat segera yer...hehehe

Bibie Karim said...

Ok sila cepat wahai murid yang bertanya. Anak murid lagi satu ni x busy sangat tu yang boleh siap sampai 2 tabs dalam masa 2 hari. Alkisah x busy katanye. Choi sangat kan.

Fina Sophie said...

kemasnya! mau buat mcm ni tp belum layak lagi.. haha.. belum byk tempat pigi. entri pula ntah apa2 huahua

BIBIE KARIM said...

Nasib jak ni ada orang buat tutorial macamana buat tab untuk Page. Kalau x, nah melabel jaklah kerja aku. Senang sikit ada yang ni. Main link2 jak. Alah ko buat jak bah, regardless banyak ka x tempat sudah pigi. Siok ok baca blog ko.

Copyright © My Life, My Thoughts, My Dreams | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | BTheme.net      Up ↑