1 August 2011

Syukur...bertemu lagi.

Wah sudah masuk Ramadhan. Syukur masih mampu menikmati keindahan bulan ini. Dan aku berdoa moga mampu aku peroleh sinar keberkatan si Ramadhan.

Mahu kurangkan berbuat, bercakap, melihat, berfikir benda2 lagho. Juga mahu lancar proses pembersihan hati semaksimum mungkin. Insya Allah dengan izin-Nya. Bantu aku untuk menemui jalan 'pulang' ya Rabb. Bimbing aku mencari cahaya redha-Mu.

Aku mahu azam untuk berterawih tertunai. Walau tidak penuh. Itu pasti kerana kaum Hawa telah Dia kurniakan cuti. Kecuali kepada yang bakal menjadi bonda; contoh.

Selamat Berpuasa kepada saudara ku. Semoga kita mampu menjadi lebih baik dari Ramadhan sebelumnya. Amin.

Pic courtesy of yahoo image.

Si Laknat & kuncu2 dirantai sepanjang bulan nan suci ini. Bie, sila buang segala saki baki bisikan diorang yang masih ada dalam jiwa. Dalam minda.

eryantierdabdulkarim


No comments: