2 June 2011

Kayu pun...kayulaaaa!!!

Ehem...ehem...eheeeeeeeeeeeem! Ambik kau pecah terus tekak aku.

Saja mau announce kestau at the moment aku kegilaan gila geletis kedramaan NORA ELENA. Sila tahu, aku agak lewat follow cerita ni gara2 selalu balik lewat from cafe before. And since the semester break has started, barulah aku tau wujud cerita nan best ini. Of course there's no other obvious & solid reason apart from the appearance of Mr. Aaron Aziz himself. Memang close friends akan hairan kalau aku ndak meroyan meninguk mamat ni *winky wink at Dayang Aziah*

From the very bottom of my heart...I love the way he acts. Though Dayang selalu panggil dia tu Kayu. Sepak kang! I love his smile & smirk; even. Rasa terbang di awanan tiap kali nampak dia senyum. Lalalala~~gue gumbira hati banyak senang!

So everyday at 7pm I will glue myself in front of the black screen...except when mother's home. Sebab si Ibu ada program sendiri di Astro Ria. Apalagi kalau bukan sinetron Indon dia tu. Recently beliau lekat sama cerita Cinta Melody. Sabar jak lah aku menahan gelora jiwa.



I somehow has made myself stuck with this song. Oh please!

One of the scene that has made me laugh my heart out loud! Pastu geletis senyum sendiri2. Parah!!

Managed to download the previous episodes that I have missed. Thanks to whom it may concern for making it downloadable. And since lately, hati selalu senyum berbunga2 chenta...harus drama ni buat mood lagi ceria. Siap boleh berangan lebey gitu. Shhhh!

x0x0
hugs*kisses

4 comments:

in THE name OF the WHO said...

Aaron Aziz sd kawen but YES!! He is a good actor
sa pn minat dia juga
tp ndala geletis mcm ko
ko sd tingu TVD finale
MYGOSH!!!!!

Unknown said...

Although sudah kawin...since he decided to enter the film industry, dia adalah kepunyaan peminat jg. LOL statement bongos. Biarlah geletis sndr2 ba...

Squeeze me mnada lg sy tgk TVD. Xda bekalan dari ko laaaama sudah.

in THE name OF the WHO said...

pen drive sa?

Unknown said...

Ok ok gue bagi Weds ni. So by the time sy balik KK, ada suda suma. Oh yeah. Tengkayu!