1 September 2010

Kerna kau, Chenta

Alhamdulillah. Syukran ya Allah for this feeling, for Your Blessing.
blogger-emoticon.blogspot.com
Sila lah dengar wahai seantero dunia. Wah gitu.

Aku adalah dalam mode happy berabisan. Like I said before, one could intrigue me even with the simplest thing. It's not hard to please me & it's so easy to make me laugh my lung out loud. Because I super love expressing my joy to the world.

Chenta Hati, u blew my topsy-turvyness away. U've made my Weds extra incredible. And for that, I thank u from the bottom of my heart. U have never failed to amuse me with ur surprises. Chenta banget ama kamu dong.

*******************************************************

Kadang tak mengerti apa yang kau mahu
Kadang ada cinta kadang ada benci
Andai aku dapat melihat isi hatimu
Kan ku sahut jawapannya

Malam yang berbintang kan menjadi saksi
sering kau tinggalkan aku sendiri
Tapi ku tak bisa meninggalkan dirimu
Kerna ku chenta kepadamu

Sepertinya aku...tak mampu memilih
Kerna aku masih menchentai dirimu
oh sayangku...

Mungkinkah dirimu...seperti dahulu
Cintaiku sepenuh hatimu
Tak tahu...

Ku tak tahu...

*******************************************************

Biar aku tidak mengerti, namun aku yakin dengan Ketentuan Nya.

No comments: