5 July 2010

Emangnya begitu ya?


I can still surf the internet...chat with friends...update my blog...browse my mukabuku. Which means cafe masih lenggang. Oh what bliss Monday I have. Macam tau2 jak I haven't prepare myself.

Was talking to Grunge over YM just now. Special topic: Our next vacation plan. Punyala betul ndak kesedaran diri. She's getting married next year yet still ada hati mau bercuti holiday bersama2 the other ladies. Part paling aku rasa mau terburai isi perut...list of places we aim to go is getting a bit longer already. Grunge even suggested few places. Risau pula aku tau. Ok, aku drama jak buat2 concern walhal memang suka tahap gaban pun.
blogger-emoticon.blogspot.com
My nose still bleed inside. Kumpalan darah masih keluar whenever I blow my left nose. Mother said it's because of the heat in my body. Nowadays we can't really predict the weather. The fluctuation might be the reason of the ongoing nosebleed. Biarlah selagi ndak darah tu keluar macam air paip...I shall stop worrying too much. Cukuplah anda berdrama ya cik Err.
blogger-emoticon.blogspot.com
Harapan segunung mau balik awal lagi hari ni...tapi harus tahu tu cuma tinggal kenangan. Semester break has passed. I need to wake my system up. I guess I should take a course on how to manage my lazy being. And perlu tahu untuk switch mode according to current situation. Kalau cuti, boleh switch jadi malas. Kalau start kerja, boleh automatically jadi rajin.
blogger-emoticon.blogspot.com
Friends of mine who recently got married came over to the cafe during lunch hour. Datang untuk makan sekaligus tunjuk album kahwin. Oh my...the album is ready within 2 weeks after their big day. Sangat impressed. Ok, jangan excited dulu. Upon holding the album in my hands, I kind of have the feeling it's not a good outcome. I sense a vile smell just by holding the cover. Nah kau baru lah drama sebabak.

Buka jak 1st page...aku rasa mau muntah darah. Sorry F, I know u read my blog. It's just that I can't help but to pour out what I have in mind. The price they paid for the service isn't worthy with what they get. If I were them, I will definitely sue pay only half the price agreed.
blogger-emoticon.blogspot.com
I know the price is way cheaper than what the market offered...but the outcome is extremely unworthy. Hideously ugly for such cost. I wish I have the gut to snap few pictures of the album & show them here. Tapi ndak baik ok untuk condemn hasil kerja orang. Hmm I think that self-proclaimed pro photographer friend of them is taking granted. Way too much of what one should. Up to this moment, I still can't believe it. Aku paling ndak suka orang yang SS gitu...pastu cekik darah orang lain. Pleaselah...hasil yang dalam tangan aku tadi tu, boleh jak terhasil dari sebuah point & shoot camera. Ndak perlu equipments canggih manggih. Yet, letak harga based on kelengkapan gadgets. Pastu mark up suka2. Macam manalah mau maju. Cakap banyak pun susah sebab aku ni bukan juga pandai bab2 photography ni. Setakat SS depan lens orang lain, hancurkan gambar orang; aku pandailah. Bukan takat pandai, kira pro gaban sudah.
blogger-emoticon.blogspot.com
Biarlah dengan labu2 itu. Janji aku dapat tolong the newly weds. Apa kunun yang aku bakal curahkan pertolongan? Ehem...nantilah aku bangga cerita. Can't talk about it yet till its done. Sabar ya mbak & mas sekalian.

sayang selalu gitu;

4 comments:

in THE name OF the WHO said...

amboi2...suke suki jek macik ni umumkan kat blog dier psl plan aku nex yer.....hahahahahahah.... anyway, kita merancang..biarla Sang Pencipta yg menentukan.... hey!!!! sa ada duit juga tu mo jalan2 even byk guna duit utk plan nex yer..wakakakak

Unknown said...

Ala bukan selalu kan aku jual nama ko kat blog ni. Nak lagi tang hebohkan plan besar ko tu. Harus aku rasa agak bangga nak tulis & announce.

Duit boleh dicari kan...tapi masa spend with friends tu yg susa nak dapat.

in THE name OF the WHO said...

yup...nghehehehhe...duit tu klu berusaha, pasti akan ada...tp masa yg berlalu tu tidak mungkin akan kembali...chewah...bermadah pula sa...wakakakka

Unknown said...

Ko jiwang sudah lately...bah jadi mcm tu banner? Mau kami tolong2 ka? Hihihi