10 July 2010

Cinta di akhir garisan ka?


Tadi tengah melompat blog2 orang...jumpa 1 entri yang menarik jiwa raga. Tiba2 hati berbunga...taman dalam hati makin mekar, apalah kes haru berjiwang pula kan.

1 perenggan yang berjaya buat mata aku terbuka lebih buntang...minda mengiyakan kebenaran. Tapi biasalah, hati minta puji ambil masa kunun untuk mentafsir.

Berpijaklah dibumi nyata bahawa cinta perlu dibuktikan. Cinta perlu ditunjukkan.Cinta perlu dinyatakan dan cinta itu sebenarnya adalah sebuah tanggungjawab.Dan cinta juga harus dipertanggungjawabkan.
*credit to Aunty Nanie*

Akhiran entri ni kali...aku selit sekali video klip lagu lama ni. Biar sudah bertahun tapi aku rasa lagu ni evergreen. Sure ramai yang hafal & tau lagu ni. Jangan ndak akun...pastu cakap aku jiwang karat sendiri.


Alkisah aku mau selit juga liriknya tapi malas aku tinguk entri ni jadi panjang. Dengar jak lah; pastu hayati lirik tu.

Terimalah hakikat ini, hati aku punya taman nan indah. Kau telah ciptanya.

No comments: