15 March 2010


Hoorrayyy...

Early this morning, niat murni adalah mau sedekah not-longer-wearable items in MY wardrobe to MY staffs.

I load few tops, shawls, cardigans, scarves & baju kurungs into the huge paper bag. Then tiba masa untuk load the jeans pula.

Pulled out 1 yang sudah berkurun aku ndak pernah pakai. I never even want to have the idea to put it on...sebab paha selalu dalam proses perkembangan pesat. MY Lvs-size26 jeans. Which I bought with the other half in 2002. It's 8 freaking years back. Beli time diploma years gitu.

Tau...lama sudah jeans tu bersarang in MY storage. Sudah berangkutan dari KK to KL & back to KK again. Ni barang ada value paling mahal dalam hidup aku hence pengerasan hati untuk mengasi orang.

If I'm not mistaken the last time I successfully fit in it was in 2005. Tu pun setelah pakai girdle ketat mau mati...perut dipaksa untuk mengempis. Ohoo sila jangan imagine apa jadi when I sit; harus "drawers" semua terbuka. Siap boleh simpan botol kicap segala.

Ever since that day, I swear to never let Myself think of wearing it again. Until this very morning, ndak tau napa hati aku geli2 mau try.

And to MY surprise...tanpa paksaan sedikit pun, jeans itu berjaya ditarik sampai ke paras pinggul & buttoned with ease. Sikit pingsan kijap sebab memang unsangkarable. Ya'll haruslah kan aku senyum bangga hidung kembang kempis sikit lagi mau kuyak.

The proud moi smile on the way to workplace & am still smiling until this very moment.

Duhh...personal achievement bah tu. dongguemoticonBiarlah aku kesukaan sendiri kan.


No comments: